Choose your language

15 dic 2014

You need a turban

 Colle unha agullas de calceta do dez, un ovillo de lá da cor que máis che guste.
Monta 20 puntos e calceta ata ter 60 Centimentros.
Cose e escolle algún broche que teñas por casa.
Tachán!!!!


Estas navidades estarás guapa, elegante, quentiña, diferente e glamurosa.
E se non es capaz de facelo, fagocho eu.



Pinta os beizos, sonrie, mirate o espello e sauda a decembro con ledicia, este vais ser un mes especial!









Se eres morena coma mín, vanche quedar ben estas cores tan chamativas e fortes, busca os vermellos, os granates, os burdeos.
Se eres Loira, seguro que o beige, o branco roto, o rosa, quedaranche xenial.
Antes de mercar o ovillo, acercao a túa cara e mirate a un espello, así non terás dubidas.






Levaba tempo con ganas de facer un turbante, levaba tempo que quería un, pero os que vía nos comercios non me entusiasmaban, así que optei por facelo eu mesma.
Atopeino no bloge http://calcetaclub.blogspot.com.es/. ahí o tendes ben explicadiño e con fotos tamén.




Photos by me

3 comentarios:

  1. Hola guapa,

    El broche le da un toque especial al turbante!

    Un beso,
    Cristina♥
    http://www.blogandcoffee.com/

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Si, ao facelo eu podes escoller as cores e o que che apeteza poñer.....ese era un broche que tiña dun xersey que xa non usaba :)

      Eliminar
  2. Gracias Maitane!!!Con ganas de visitar tu blog!!Bicos!!

    ResponderEliminar